Najnowsze Wpisy

Zawiedziona.... Komentarze (3)
17. listopada 2002 12:17:00
linkologia.pl spis.pl

Nio i wrocilam z dyskoteki, liczylam na cos wiecej a tu przezylam szok...totalne zaskoczenie..razem z moja kumeplka .poznalam wczoraj Krzysia, ktory od razu wpadl mi w oko, wysoki blondynek o niebieskich oczkach i cudnej fryzurce, szczerze mowiac bylam pewna, ze go z bajeruje nio i bedzie moj;)i w tym momencie sie mylilam.On wolal moja kumeplke, ktora przeciez jest tak brzydka i do tego ma tyle pryszczy na twarzy  FUJJ!!!!! naprawde nic nadzwyczajnego.Nie pisze o niej  w ten sposob z zazdrosci,  bo naprawde ona taka jest, moglabym umiescic tutaj jej fotke, nio ale przeciez nie bede jej robic obciachu.To byla naprawde okropna dyskoteka i zaluje ze na nia poszlam, tylko stracilam humorek i nie jaralo mnie juz  gdy ktos mnie probowal swirowac bo wtedy od razu zlewalam taka osobe i nawet nie mialam ochoty tanczyc z zadnym chlopakiem, na wolnych piosenkach robilam sie niedostepna, pelna zalu i smutku...siedzialam i rozmyslalam,zakrywajac sie raczka, zamykajac oczka i robiac miny jakk bym chciala pozrec ta osobe, ktora chce ze mna za tanczyc...A przeciez wygladalam tak dobrze, super ciuszki makijaz fryzurka, sama sobie sie podobalam co jest zadkoscia - a ona???jak ona zalosnie wygladala w brazowych spodniach i w mojej bluzce. Jak pomysle ze on ja przytulal. dotykal w "MOJEJ" bluzce to az mnie szlak trafia bleeeeeeee........nio ale co ja bede sie az tak przejmowac znam przeciez przystojniejszych chlopaczkow od niego.Tylko nie moge tego zniesc bo taka dyskoteka byla dla mnie pierwsza, taka okrotna, zawsze bawilam sie super a tu taki cios.......

niewidzialna_ja : :

Dziwne Zycie..... Komentarze (2)
16. listopada 2002 13:38:00
linkologia.pl spis.pl

   Dziwne jest te zycie, juz sama nie wiem co mam o nim myslec.Jednego dnia jest pieknie jestem cala happy a drugiego lapie same doly i nic mi sie nie chce, wlasnie teraz chyba nadszedl czas na te doly, bo z byle blachego powodu je lapie.Wczoraj przeplakalam pol nocy nio ale fakt mialam powod, przynajmniej tak mi sie wydawalo wczoraj, bo juz dzisiaj wiem ze go nie bylo wszystko sie wyjasnilo(nio prawie) i nie potrzebne byly te lzy...teraz mam lekko spochniete oczka :(:(a przeciez dzisiaj ide na dyskoteke i musze wygladac SIUPER!!!Do wieczorka jest jeszcze troszke czasu wiec jakies oklady sobe porobie , makijaz , wzuce na siebie fajniutkie ciuszki i moge isc:p.Tylko musze uwazac z piciem bo mam zamiar sie dobrze bawiac a nie napic sie az tak na maksa, nio a jak sie zacznie pic to czasami bez umiaru a pozniej wychodza z tego rozne dziwne rzeczy;)

niewidzialna_ja : :

No i jestem:):):):):) Komentarze (0)
16. listopada 2002 13:17:00
linkologia.pl spis.pl

  Nio i mam swojego kochaniutkiego blogusia:):):)udalo mi sie po tylu nieudanych probach:):Nikomu z moich znajmoych nie powiedzialam o  moim  blogusiu, moze to wyda sie komus dziwne ale ja uznalam ze tak bedzie lepiej po co ludzie ktorzy mnie znaja maja mnie oceniac i krytykowac.Wole pozostac anonimowa i nie zauwazana....

niewidzialna_ja : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

aromatowo | antyki-blog-antyki | grzesiu | pati-nutka | dziefczynka | Mailing